Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/11643
Title: 2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම
Authors: Mangalawansha, J.K.M.T.
Damayanthi, M.K.N.
Issue Date: 2015
Publisher: Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya
Citation: Mangalawansha, J.K.M.T. and Damayanthi, M.K.N. 2015. 2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම. National Conference on Applied Social Statistics Research (NCASSR), Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya, Sri Lanka. pp 18-19.
URI: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/11643
Appears in Collections:NCASSR 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18-19.pdf144.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.