Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/11643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMangalawansha, J.K.M.T.-
dc.contributor.authorDamayanthi, M.K.N.-
dc.date.accessioned2016-02-11T05:14:28Z-
dc.date.available2016-02-11T05:14:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMangalawansha, J.K.M.T. and Damayanthi, M.K.N. 2015. 2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම. National Conference on Applied Social Statistics Research (NCASSR), Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya, Sri Lanka. pp 18-19.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/11643-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSocial Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniyaen_US
dc.title2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑමen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:NCASSR 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18-19.pdf144.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.