Digital Repository

මහජන මතය නිර්මාණය වීම කෙරෙහි නව මධ්‍යයේ බලපෑම - අන්තර්ජාලය හා ෆේස්බුක් ඇසුරින්

Show simple item record

dc.contributor.author Fernando, L.U.S.
dc.date.accessioned 2017-01-11T08:30:09Z
dc.date.available 2017-01-11T08:30:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Fernando, L.U.S. 2016. මහජන මතය නිර්මාණය වීම කෙරෙහි නව මධ්‍යයේ බලපෑම - අන්තර්ජාලය හා ෆේස්බුක් ඇසුරින්. National Research Conference on Applied Social Statistics, Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya, Sri Lanka. p 81. en_US
dc.identifier.uri http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/15858
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya, Sri Lanka en_US
dc.title මහජන මතය නිර්මාණය වීම කෙරෙහි නව මධ්‍යයේ බලපෑම - අන්තර්ජාලය හා ෆේස්බුක් ඇසුරින් en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Digital Repository


Browse

My Account