Digital Repository

2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම

Show simple item record

dc.contributor.author Mangalawansha, J.K.M.T.
dc.contributor.author Damayanthi, M.K.N.
dc.date.accessioned 2016-02-11T05:14:28Z
dc.date.available 2016-02-11T05:14:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Mangalawansha, J.K.M.T. and Damayanthi, M.K.N. 2015. 2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම. National Conference on Applied Social Statistics Research (NCASSR), Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya, Sri Lanka. pp 18-19. en_US
dc.identifier.uri http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/11643
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Social Statistics Students’ Association, Department of Economics, University of Kelaniya en_US
dc.title 2015 මහමැතිවරණ සමයේ රූපවාහිනිය හරහා ප‍්‍රචාරය වූ දේශපාලන වෙළඳ දැන්වීම් අපේක්‍ෂකයන්ට හා ඡන්දදායකයන්ට සිදුකළ බලපෑම en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Digital Repository


Advanced Search

Browse

My Account